Elegantní novinka z dílny Škodovky se představuje v plné kráse

Elegantní novinka z dílny Škodovky se představuje v plné kráse

Elegantní novinka z dílny Škodovky se představuje v plné kráse

Dlouho se na ni čekalo a určitě si zaslouží aplaus, přesně tak, jako světoznámý umělec na operní scéně. Už třeba jen proto, že maximální objem kufru je 1410 litrů, což je v porovnání s další konkurencí na trhu víc než zajímavé číslo.

Spotřeba pod pět litrů na sto kilometrů je také zárukou úspěchu, u téhle noblesní krásky nezaplatíte za pohonné hmoty víc než je nutné. Umí hodně ušetřit, a přesto nabídne dynamický pohyb, který vás zaručeně okouzlí.

Velká porce prostoru v každém ohledu

Maximálním úložným prostorem se možná povedlo namlsat, ale stále jsme jen u předkrmu. Už jen proto, že měkké posezení a špičkový displej usnadňující každodenní provoz je doplněn i pořádnou dávkou prostoru pro řidiče i spolujezdce, Škoda Scala nabídne variantu turbodiesel, ale také tři alternativy s pohonem na benzín, v budoucnu se připravuje také verze počítající se stlačeným zemním plynem.

Výrobce rozhodně nic nepodceňuje, k dispozici je až devět airbagů (v základní výbavě jich bude šest) a možnost tísňového volání stiskem jediného tlačítka. Ovládání auta přes chytrý telefon? To je už dnes naprostá klasika a samozřejmost, Scala rozhodně není výjimkou…

Hravě překoná i dvousetkilometrovou hranici

Hravě překoná i dvousetkilometrovou hranici

Hravě překoná i dvousetkilometrovou hranici

Pokud chcete jet opravdu rychle, dálnice je velká výzva – maximální možná rychlost mírně přesáhne dvoustovku v případě benzínových i dieselových modelů. K dispozici je třeba i manuální klimatizace, chromované dveřní kliky a perfektní ocelová kola, to vše dává dohromady krásku ze světa motorů, do které se zamilujete na první pohled.

A nemusíte být ani dlouholetým fanouškem vozů značky Škoda. Pokud si chcete udělat o něco lepší a přehlednější obrázek, je zde ceník Škody Scala, který určitě napoví víc. Nakonec, vzpomínáte ještě na to, jaká byla kdysi třeba taková Škoda Octavia?

Štítky:

Příspěvek je bez komentáře.

Přidejte odpověď